niedziela, 27 października 2013

jeden.

Hej

Jeśli już kiedyś czytałeś mojego bloga, to wiesz że było na nim bardzo dużo notek.
Jednak teraz jest tylko jedna.
Chciałam usunąć wszystkie poprzednie notki ponieważ przypominały mi one moją przeszłość do ktorej nie chce wracać.

Jesli jednak jestes tutaj pierwszy raz : To cześć :) Nazywam się Natalia i będe prowadziła tego bloga i traktowała go jako moj pamiętnik.

Aby zacząć od nowa musze wszystko z siebie wyzucic. Zdecydowałam się mowic o niektorych moich przejściach otwarcie, ale powiem tylko ze jesli ktos z was ma jakis problem i nie lubi lub boi sie rozmawiac o nim otwarcie moze zawsze zwrocic sie o mnie o pomoc lub po prostu wirtualne ramie do wyplakania się, mozecie rowniez pisac anonimowo jesli się wstydzicie, zawsze tu dla was jestem..
Oczywiscie nie bede pisała wszystkiego, ale takie "sekrety" ktore nalezą tylko do mnie i ktore wiem ze moge się podzielić z wami bo są tylko moje, będe tutaj opisywać.
Na tym blogu nie znajdziecie jednego typu rodzaju notek, ten blog jest moj a ja jestem totalnie nieogarnieta i roztrzepana wiec takie tez beda notki. Moze znajdzie sie tu jakis lookbook a moze project diy lub porada na jakis temat. Mozecie rowniez pisac do mnie z pomyslami na notke lub jesli po prostu chcecie dowiedziec sie o mnie czegos wiecej to smialo piszcie komentarze z prosbami o notki.

Jesli macie do mnie jakies pytanie to zapraszam na linki ktore znajduja sie na blogu, tam mnie znajdziecie.
Postaram się pisać notki codziennie, ale jesli nie będe mogła to zawiadomie was wczesniej.

Dziekuje za czytanie, i z gory przepraszam ze ta notka jest tak nudna i krotka.

Natalia

1 komentarz: