czwartek, 11 kwietnia 2013

Koncert One Direction !

Cześć!

Jestem strasznie podekscytowana ponieważ już jutro jade na koncert 1D.
To nie jest dla mnie jakis byle jaki koncert, ja spełniam swoje marzenia! Nikt nie zrozumie jak bardzo sie ciesze. Narazie jeszcze nie rozumiem tego ze naprawde, na zywo zobacze moich 5 idoli. Ale i tak naprawde sie ciesze.
No wiec jutro wstane tak o 8. Wykapie sie i spakuje jedzienie na droge (bo wszystko inne mam juz spakowane.) Umaluje sie i ubiore.
Potem o 12 bedziemy juz wyjezdzac!
Przepraszam ze komplenie nie wiem co pisze i prawdopodobnie nie ma to wiekszego sensu ale na prawde ciesze sie na ten koncert! Na zakonczenie tej krotkiej notki dodam pare zdjec zwiazanych z koncertem, gdzie bede siedziala, co zabieram ze soba itp.







moje cudo





sama zrobilam ten plakat. na zdjeciu nie wydaje sie on duzy ale tak na prawde jest ogromny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz